Az Eufória alkotójának, Sam Levinsonnak az új filmjét gyakorlatilag titokban, relatíve rövid idő alatt forgatták le még a járványhelyzet kezdetén.
Levinson rendezése egy klasszikus értelemben vett kamaradarab: két szereplő, egy helyszín, rengeteg párbeszéd. A cselekmény egy egyre feszültebb és érzelmesebb vita kibontakozását adja át, méghozzá a feltörekvő filmrendező, Malcolm (John David Washington) eddigi legerőteljesebb filmjének a premierjét követően. Ugyan az éjszaka remekül végződött, szerelmét, Marie-t (Zendaya) szemmel láthatóan nagyon nyomasztja valami. Egy olyan apró, jelentéktelennek tűnő gesztus elmulasztása okozza a lány fájdalmát, ami a játékidő során egészen komplex problémák kimondásában kulminálódik. A Malcolm és Marie pedig épp ennyi, egy parázs vita, de még inkább egy verbális bokszmeccs, ahol a két szerelmes az évek során magába fojtott sérelmeket vágja a másik fejéhez, olykor zavarba ejtő könyörtelenséggel.
Denzel Washington fiát innen kezdtem el számítani igazán, mint jó színészt. Zendaya az Eufóriában is remekelt szerintem és itt is vannak mémgyanús pillanatai.
Nem veszekedésról szól a film, hanem olyan vitáról, amit minden párkapcsolatban le kellene folytatni legalább egyszer.